neděle 14. března 2010

Jen tak :)



Tak tohle je jen smyšlený film, ale měla jsem stejně husí kůži. Když jsem viděla dokumentární film Nostradamus 2012, tak jsem měla taky husí kůži a s vědomím,že tohle není smyšlené, ale proroctví či vidění do budoucnosti. Samozřejmě, že nikdo nechceme, aby to byla pravda. Tak proč se ke světu nechováme prostě jen trochu líp. A jako první krok - neházet odpadky na ulici a v přírodě všeobecně. Že to neděláte? No právě včera jsem viděla pána, jak z auta vyhodil ve městě krabičku od cigaret, tak to jsem docela koukala, jak ho to vůbec může napadnout! Tomu je evidentně všechno jedno a nějaké znečištění přírody mu fakt nic neříká.

2 komentáře:

  1. Ze snímku jde opravdu hrůza. Toto video zároveň potvrzuje, že "matička příroda" se k nám teď chová tak, jak my se k ní chovali dlouhá staletí...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo Jarčo všimla sis, jak jsme ta tomhle blogu takový vážný :)

    OdpovědětVymazat